Oceňování, 2013 (roč. 6), číslo 4
Stati
Aplikace VIM modelu na ocenění značek charakteristických zápornou relevancí v nákupním rozhodování spotřebitele
Romana Čižinská, Tomáš Krabec
Oceňování 2013, 6(4):3
Oceňování komerčních pojišťoven pomocí metod tržního porovnání
Markéta Hejduková
Oceňování 2013, 6(4):17
Dostupnost oceňovacích multiplikátorů pro Střední a Východní Evropu
Přemysl Krch
Oceňování 2013, 6(4):39
Pohled odborné veřejnosti a zainteresovaných orgánů na standardizaci oceňování v ČR - výsledky dotazníkového šetření
Barbora Rýdlová, Inka Kropáčková
Oceňování 2013, 6(4):62
Vliv účetních oceňovacích modelů na vybrané finančně-analytické ukazatele
Jiří Strouhal, Dana Dvořáková
Oceňování 2013, 6(4):79
Stanovení diskontní míry při výnosovém oceňování nemovitostí
Oxana Šnajberg
Oceňování 2013, 6(4):98